در میان تمام محصولات
نوشته شده توسط : مهران
درمان زود انزالی با لارجر باکس تضمینی-۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱

 

 

 

انزال زود رس یکی از مهم تریم مشکلات بسیاری از مردان می باشد. معمولا در اکثر اوقات قبل از نزدیک با جنس مخالف رخ داده و در برخی موارد نیز در همان لحظات اولیه آمیزش جنسی مرد کنترل خود را از دست داده و دچار انزال زود رس می گردد و در واقع نه خود به اوج لذت جنسی دست پیدا کرده و نه طرف مقابل خود را توانسته به اوج لذت برساند.این مشکل  زمانی جدی تر خواهد شد که ببینید علت بسیاری از طلاق ها و اختلافات زن و شوهری دقیقا از همینجا  سرچشمه گرفته و اگر انرا جدی نگیرید و از کنار ان به سادگی بگذرید می تواند عواقب ناگواری بروی زندگی شما بگذارد.

درمان زود انزالی

در این میان از انواع روش هایی که ممکن است به شما پیشنهاد شده باشد ما استفاده از لارجر باکس را به شما توصیه می کنیم. البته باید دقت نمایید تهیه یک لارجر باکس خوب و اورجینال تنها می تواند در برطرف کردن مشکل زودانزالی شما کمک نماید و استفاده از دستگاه های متفرقه و تقلبی نه تنها در این باره به شما کمکی نخواهد کرد بلکه باعث ایجاد عوارض دیگری نیز برایتان خواهد شد.طبق آخرین بررسی ها متوجه شده اند انزال زود رس معمولا بعد از ۱۱۸ ثانیه بعد از مقاربت و یا همان نزدیکی رخ می دهد. حال اگر شما هم جز این دسته هستید که در همان ۱۱۸ ثانیه اول یعنی حدودا ۲ دقیقه اول  به حالت ارضا می رسید پس شما هم به این مشکل گرفتار هستید.

لارجر باکس

در یک تعریف دیگر نیز بیان کرده اند زود انزالی یعنی زمانی که فرد نخواهد به حالت ارضا دست یابد و بر خلاف میلی باطنیش این اتفاق رخ دهد.در کل نمی توان زمان مشخصی را برای انزال استاندارد در نظر گرفت و فقط می توان به این نکته اشاره کرد که باید هر دو طرف به رضایت جنسی دست یابند و اگر غیر از این باشد و قبل از خواسته انها انزال اتفاق بیافتد باید برای درمان خود اقدام نمایند.در این میان شما اگر ملاحضه کردید جز این دسته از افراد هستید می توانید با استفاده از یک لارجرباکس حرفه ای در واقع هم مشکل زود انزالی خود را برطرف نموده و هم بروی اندازه و طول الت تناسلی خود بیافزایید. در میان انواع دستگاه های موجود در بازار در سایت تهران طب شما می توانید تنوع مختلفی از کالا را از قیمت های پایین بیابید تا به بالا. اما کامل ترین و در عین حال حرفه ای ترین پکیجی که ما در این مواقع به مشتریان خود معرفی می کنیم پکیج لارجرباکس طلایی اسپانیایی است که استانداردترین و حرفه ای ترین محصول در این زمینه می باشد.در این خصوص می توانید همه روزه با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست مشاوره نمایید.

لارجر باکس

مهمترین عواملی که می توانند در نقش زود انزالی دخیل باشند عبارتند از حالات افسردگی و وجود استرس و یا احساس گناه داشتن .این حالات معمولا می توانند باعث شوند که فرد در حین نزدیک دچار زود انزالی شود.حال زمانیکه شما از یک لاجرباکس حرفه ای استفاده می کنید در طول دوره درمانی که معمولا بین ۱۰ هفته می باشد به شما کمک خواهد شد که قدرت کنترل خود را بالا برده و میزان حساسیت آلت تناسلی را کاهش دهید.همچنین با استفاده از لاجرباکس اورجینال شما هم می توانید الت تناسلی خود را کلفت تر از قبل نمایید و دارز تر از گذشتچیزی که بسیاری از آقایان به ان علاقه مند هستند ودوست دارند تا از آلتی بزرگ و قطور بهره مند شوند.

جدا از این روش شما می توانید در این خصوص به یک پزشک متخصص مراجعه کرده و مساله زود انزالی خود را با او در میان بگذارید تا بتواند رد این مورد به شما کمک نماید.معمولا باب شده است تا برای درمان زوددانزالی به کرم ها و ژل های تاخیری روی بیاورند و نمی دانند که در واقع از نظر علمی این اخرین روش برای درمان می باشد و نباید بدون مراجعه به متخص و خود سرانه انچه که دیگران می گویند را انجام دهند.

 

لارجرباکس

 

 

 

+ نوشته شده در  شنبه سیزدهم دی 1393ساعت 11:19  توسط عناوین  |  نظر بدهید

سلامت روح و روان

لارجر باکس اورجینال اسپانیایی ۲۰۱۵ جعبه چوبی با شناسنامه اصالت کالا

 

 

با توکل برخداوند متعال اعلام می داریم شرکت آذرخش گستر ماندگار با دارا بودن ۱۱ نمایندگی در سراسر ایران و سایت رسمی ثبت شده در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد جمهوری اسلامی ایران و همچنین با بیش از ۵ سال تجربه تخصصی در زمینه ارائه لوازم آقایان و بانوان با دارا بودن نمایندگی مستقیم از شرکت تولید کننده لارجر باکس اصلی در کشور اسپانیا و همچنین با ارائه تاییدیه های معتبر اتحادیه اروپایی CE و گواهینامه type1 دستگاه های پزشکی و دارا بودن گواهی کیفیت محصولات ISO9001 اماده ارائه محصولات لارجر باکس اصلی در ایران برای هموطنان عزیز می باشد.

اگر به دنبال محصولات متفرقه و ارزان قیمت هستید لطفا از سایت های دیگر بازدید نمایید.با افتخار اعلام می کنیم کلیه محصولات ارائه شده در سایت تهران طب همگی به صورت اورجینال و همراه با گارانتی معتبر خدمت شما عزیزان اراده می شود.

**********************************************************************************************

دستگاه لارجر باکس چیست ؟ مرکز فروش لارجر باکس ارزان و اصلی-۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱
این روزها متاسفانه شاهد هستیم که انواع مختلفی از کالاهای تقلبی با نام لارجر باکس در حال فروش هستند و متاسفانه در این بین مشتری نه تنها پولی که بابت خرید این کالاها می دهد ضرر خواهد کرد بلکه ممکن است سلامتی خود را به واسطه استفاده از کالاهای تقلبی نیز به خطر بیاندازد.پس دقت نمایید تنها از فروشگاه ها و سایت هایی اقدام به تهیه دستگاه لارجر باکس نمایید که دارای مجوز قانونی فعالیت بوده و در ستاد ساماندهی نیز به ثبت رسیده باشد.

 

در خصوص محصولات لارجر باکس اسپانیایی ۲۰۱۵ باید به ذکر چند تکته در این مورد بپردازیم که انها را با محصولات شبیه اصل و تقلبی متمایز می کند و حتما توصیه می کنیم شما نیز در هنگام خرید به این موارد دقت لازم را داشته باشید:
۱- لارجرباکس اسپانیایی دارای پکیج چوبی بوده که نام محصول بروی ان حک شده است(دقت نمایید نام محصول حک شده و به صورت برچسب نمی باشد.)

 

لارجر باکس
۲- لارجرباکس اصلی دارای لیبل و شناسنامه اصالت کالا می باشد.
۳- محصول اصلی دارای برچسب VOID بوده و دارای بارکد قابل اسکن با موبایل می باشد.

لارجر باکس
۴- محصول اصلی دارای ۱ سال گارانتی معتبر می باشد
۵- لاجرباکس اورجینال دارای کلاهک دو منظوره و تسمه و باند اضافی می باشد.

 

 

 

لارجر باکس

در ابتدا شاید برای بسیاری از افراد سوال باشد که واقعا لارجر باکس چیست و چگونه می تواند در بزرگ کردن و کلفت کردن الت تناسلی ما موثر باشد.؟ لار جر با کس یک دستگاه مگنت دار است که بروی آلت نصب می شود و با توجه به اینکه دارای تغییر حالت می باشد شما انرا باید طوری بروی آلت خود تنظیم نمایید که به صورت بسیار ارام ایجاد فشار  کشسانی نماید و همین امر باعث می گردد که به صورت تدریجی آلت شما دراز تر شود.

ما از انواع لارجر باکس ارزان گرفته تا کامل ترین و اصلی ترین پکیج طلایی  را درون سایت قرار داده ایم تا شما بر اساس میزان بودجه خود اقدام به خرید نمایید.در زیر می توانید لیست محصولات و قیمت های انرا ملاحضه نمایید. در این خصوص اگر می خواهید می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و سفارش خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.

لارجرباکس

 

وکیوم ساده ۵۰ هزار تومان

 

لارجرباکس

وکیوم با قدرت توانبخشی بالاتر ۷۰ هزار تومان

 

دستگاه لارجر باکس معمولی ۶۰ هزار تومان

دستگاه لارجر باکس با کیفیت خوب ۹۹ هزار تومان

دستگاه لارجر باکس با جعبه مقوایی و دستگاه اصلی ۱۲۹ هزار تومان

لاجرباکس

 

دستگاه لارجر باکس طلایی جعبه مقوایی ۱۵۹ هزار تومان

دستگاه لارجر باکس اصل اسپانیا با جعبه چوبی ۱۷۹ هزار تومان

و دستگاه لارجر باکس طلایی ۲۰۱۵ که به صورت کامل ترین پکیج موجود عرضه شده است ۲۲۹ هزار تومان.

لاجرباکس

 

دستگاه لارجر باکس اصلی علاوه بر اینکه بروی اندازه آلت تناسلی شما تاثیر خواهد گذاشت برای زود انزالی نیز بسیار مناسب بوده و این عارضه را نیز برطرف خواهد کرد. همچنین برا رفع انحراف الت نیز می تواند کاملا موثر بوده و شما با یک تیر در واقع چندین نشانه را خواهید زد.

 

نحوه ارسال کالا:
ارسال برای عزیزان ساکن تهران به صورت پیکی بوده و هزینه پیک نیز رایگان می باشد.
برای سایر مشتریان گرامی نیز به صورت پستی در هر کجای کشور که باشند در ۲۴ تا حداکثر ۴۸ ساعت سفارش مورد نظرشان را ارسال خواهیم کرد.
برای اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس بگیرید.
توجه۱: با خرید محصولات ارزان و تقلبی سلامت خود را به خطر نیاندازید . دستگاه های تقلبی نه تنها نمی توانند در رسیدن به آنچه که می خواهید موثر باشند بلکه بعد از مدتی باعث ایجاد عارضه های جبران ناپذیری در شما خواهند شد.
توجه ۲: در زیر لیست محصولات ارائه شده را می بینید که اگر به دنبال کامل ترین پکیج ۲۰۱۵ می باشید کافیست تا اینجا کلیک کنید.

 

لارجر باکس چیست
در میان انبوه تبلیغات مختلفی که این روزها در سایت های اینترنتی در مورد لارجر باکس می شود متاسفانه شاهد ان هستیم که برخی از افراد سود جو اقدام به ارائه کالاهای تقلبی در میان افراد نموده اند.مشتریان نیز به خاطر ارزان تر بودن کالا معمولا چشم را بروی همه چیز بسته و تن به خرید چنین محصولاتی می کنند و نمی دانند که چه عوارض ناگواری ممکن است به دنبال خرید این محصولات تقلبی نصیبشان گردد.
در تهران طب شما تنها محصولات اصلی را خواهید یافت محصولاتی همراه با شناسنامه اصالت کالا و گارانتی معتبر و برچسب اطمینان که خیال شما را ازهر بابت نسبت به اصل بودن ان راحت خواهد کرد.محصول امروزی که به شما معرفی می کنیم با نام لارجر باکس ۲۰۱۵ کامل ترین و مجهز ترین پکیج حال حاضر این شرکت می باشد. دستگاه فوق درون یک جعبه چوبی که نام محصول بروی /ان به صورت حک شده می باشد ارائه شدو این در حالی است که محصولات تقلبی اگر هم درون پکیج چوبی باشند تنها یک برچسب تقلبی بروی جعبه زده اند و هیچ نامی بروی چوب حک نشده است.
لارجرباکس ارائه شده در سایت ما دارای یک شناسنامه اصالت کالا بوده که در پشت جعبه قرار دارد.همچنین یک نمایه رمز به صورت بارکد خوان بروی جعبه اورجینال قرار گرفته که می توانید به راحتی توسط موبایل خود انرا رمز گشایی کرده و نسبت به به اصل بودن کالا مطمئن شوید.

 

لارجر باکس چیست
حتما دقت نمایید که درب محصول باید توسط یک برچسب VOID پلمب شده باشد و این در حالیست که محصولات تقلبی دارای چنین برچسبی نمی باشند.جالب است بدانید در محصولات اورجینال بعد از انکه شما برچسب فوق را باز کردید عبارت VOID را به صورت خودکار بروی درب پکیج نمایان کرده و این برچسب به هیچ وجه دیگر قابل استفاده نخواهد بود.پس ما با اطمینان کامل به شما محصولی را ارائه می کنیم که به صورت ۱۰۰% اورجینال بوده و می توانید مطمئن باشید که دارای اثر بخشی لازم خواهد بود و هیچ گونه عوارض جانبی را به دنبال نخواهد داشت.
شما عزیزان اگر نیاز به مشاوره تلفنی دارید و یا می خواهید اقدام به خرید نمایید می توانید همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و در مورد نحوه ارسال و قیمت محصول و سایر موارد سوالات خود را بپرسید.ما به صورت شبانه روزی آماده پاسخگوی به شما عزیزان هستیم.
خدمات ارسال کالا هم در تهران و هرم در سراسر کشور به صورت رایگان بوده و هیچگونه هزینه ای برای ارسال و بسته بندی ان از شما گرفته نمی شود.تنها در صورت خرید محصولات اصلی شما هم می توانید از گارانتی و هم از خدمات پس از فروش انها استفاده نمایید.
شما با تهیه لاجر باکس اورجینال که به صورت پکیج عرضه شده است تمامی موارد زیر را دریافت خواهید کرد:

 

دستگاه لارجر باکس
۱-دستگاه ۵ تکه همراه با پایه های اضافی
۲-سی دی راهنما
۳-دستگاه جلک رولر (این دستگاه فوق العاده تنها در پکیج های اصلی بوده و به عنوان یک دستگاه مکمل می تواند اثر بخشی انرا تا چندین برابر نماید.)
۴-عطر ویژه
۵-ژل تاخیری سیملیکس
۶-داروی تاخیری استرانگ من
۷-لوازم یدکی دستگاه
۸- پنج مگنت
۹-پلمب VOID جهت اصالت کالا
۱۰-شناسنامه اصالت کالا

 

دستگاه لارجر باکس
همین الان تنها با یک تماس با شماره ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ می توانید محصول خود را در هر کجای کشور که باشید سفارش دهید و خیالتان راحت باشد که اگر در این راه هزینه ای می کنید در عوض محصولی کاملا اورجینال با اثر بخشی واقعی را تحویل خواهید گرفت.
عزیزان ساکن در تهران برای دریافت لارجر باکس می تواند به صورت پیکی سفارش داده و در کمتر از چند ساعت محصول خود را دریافت نمایند.در ضمن هزینه پیک نیز رایگان خواهد بود. دوستان دیکر در شهرستان نیز می توانند به صورت پستی محصول خود را دریافت کنند و معمولا بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت بسته انها به دستشان خواهد رسید. در ضمن هزین پست نیز رایگان خواهد بود.

شما تنها در صورت استفاده از محصول اصلی می توانید شاهد افزایش همزمان طول و و قطر آلت تناسلی خود باشید. محصولات متفرقه نه تنها هیچگونه اثر بخشی نخواهند داشت و علاوه بر اینکه شما وقت و پول خود را دور خواهید ریخت همچنین ممکن است شما را دچار عوارض ناگواری نماید.پس به هیچ وجه استفاده از محصولات متفرقه توصیه نمی شود.
محصول فوق در واقع همان لارجر باکس طلایی است که این روزها متاسفانه شاهد هستیم از این نام سو استفاده های مختلفی به عمل امده و بسیاری از کالاهای تقلبی را با قرار دادن در پکیج های چوبی تقلبی با نام لارجرباکس اورجینال می فروشند.

 

لارجر باکس ارزان
محصول ارائه شده از طرف ما دارای تاییدیه های لازم اروپایی CE بوده و همچنین دارای گواهی کیفیت ISO9001 نیز می باشد.شما تنها در عرض چند هفته استفاده مداوم می توانید شاهد اولین اثرت مثبت این دستگاه بروی الت تناسلی خود باشید و خواهید دید که به صورت همزمان هم به افزایش طول و هم به افزایش قطر کمک خواهد کرد.

در میان تمام محصولات بالا اگر از ما بپرسید که کدام محصول می تواند بیشترین اثر بخشی را داشته باشد و هم در اندازه و در قط آلت کمک کند ما تنها دستگاه لارجر باکس طلایی را که به صورت پکیج کامل عرضه شده است را پیشنهاد می دهیم.این محصول ۲۰۱۵ دارای شناسنامه اصالت کالا می باشد و همچنین دارای یک سال گارانتی معتبر است.محصول ارائه شده دارای تاییدیه اروپایی CE بوده و همچنین دارای گواهی کیفیت ISO9001 نیز می باشد.
شما می توانید با خیالی آسوده این محصول را تهیه و از آن استفاده نمایید و مطمئن باشید که در مدت مشخص شده طول درمان هم اندازه و قطر آلت شما بزرگتر و کلفت تر خواهد شد.
نحوه ارسال کالا برای عزیزان تهرانی به صورت پیکی بوده و در کمتر از چند ساعت می توانند محصول خود را دریافت نمایند و هزینه پیک نیز رایگان است.

 

لارجر باکس ارزان
برای عزیزان شهرستانی نیز در بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت محصولشان ارسال خواهد شد و هزینه ارسال نیز باری آنها رایگان می باشد.در این خصوصی می توانید به صورت ۲۴ ساعته با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس بگیرید.
اما در مورد پکیج اصلی می خواهیم کمی بیشتر توضیح دهیم تا شما نیز با نشانه های ان بیشتر آشنا شوید.
لارجر باکس اصلی در پکیج چوبی قرار گرفته که نام محصول بروی این پکیج حتما باید حک شده باشد. محصولات تقلبی به تقلید از دستگاه اصلی از پکیج چوبی استفاده می کنند اما با این تفاوت که نام لارجر باکس برو آن حک نشده است و تنها از ایک بر چسب پلاستیکی تقلبی استفاده کرده اند.
لارجر باکس اصلی دارای کلاهک دو منظوره درون پکیج است و دارای تسمه و باند اضافی نیز می باشد.
فروش لارجر باکس اصلی در حال حاضر با قیمت ۲۲۰ هزار تومان انجام می شود و این در حالیست که محصولات تقلبی با قفیمت های پایین تر از این در حال عرضه هستند.
ما در تهران طب برای شما لارجر باکس ارزان هم داریم اما اگر واقعا دنبال تاثیر واقعی و سریع هستید تنها پیشنهاد ما استفاده از این محصول اورجینال است.
در پکیج لار جر باکس اصلی دستگاهیی با نام جلک رولر قرار گرفته که می تواند به عنوان یک مکمل به شما کمک نماید تا در زمانی کوتاه به انچه که می خواهید دست یابید.
در پکیج محصول اصلی شناسنامه اصالت کالا برای اثبات اصل بودن محصول خدمتتان ارسال می گردد.


تنها پکیج اصلی دارای گارانتی معتبر یک ساله است.
شما در پکیج اصلی هم یک عطر ویژه و هم داروی تاخیری استرانگ من اصل و هم ژل تاخیری اورجینال دریافت خواهید کرد.
پکیج دارای برچسب اطمینان VIOD می باشد و این یعنی شما می توانید حتی چشم بسته این محصول را تهیه کیند و خیالتان از بابت اصل بودن ان راحت باشد.در این رابطه برای اطلاعات بیشتر و خرید تلفنی می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس بگیرید.

 

 

فروش لارجر باکس

 

+ نوشته شده در  شنبه سیزدهم دی 1393ساعت 11:18  توسط عناوین  |  نظر بدهید

کارایی بالاتر

خرید پکیج لارجر باکس طلایی اصل اسپانیا – ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱

 
تنها مرکز ارائه دهنده لارجر باکس طلایی اصلی در ایران.اگر دوست دارید تا اندازه و حتی قطر آلت تناسلی خود را از این چیزی که الان هست بزرگ تر و کلفت تر کنید می بایست از دستگاه های استاندارد اکستندر که به اصطلاح لارجر باکس نامیده می شوند استفاده نمایید.ما امروز در فروشگاهدتهران طب برای شما مجموعه ای از بهترین ها را اماده کریده ایم محصولاتی با تنوع قیمت و کارایی های مختلف که قطعا می تواند شما را در پایان راضی نماید.
قیمت لارجر باکس اورجینال طلایی که به صورت پکیج ۲۰۱۵ ارائه شده است ۲۲۰ هزار تومان است و به صورت ۱۰۰۵ تضمینی خدمتتان ارسال می گردد.تهران طب با دارا بودن مجوز فعالیت و همچنین با ثبت در ستاد ساماندهی سایت های اینترنتی شرایطی را فراهم اورده است تا شما در خیال راحت به خرید خود مشغول شوید.
در زیر قیمت لارجر باکس طلایی را در مدل های مختلف مشاهده می کنید. برای ثبت سفارش می توانید با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را اعلام نمایید.دقت کنید برای شهروندان تهرانی ارسال به صورت پیک بوده که در کمتر از چند ساعت این کار انجام می گردد و هزینه ارسال نیز رایگان است.
برای عزیزان شهرستانی نیز به صورت پستی ارسال خواهیم داشت که در ۲۴ تا ۴۸ ساعت بسته انها به دستشان خواهد رسید و برای این عزیزان نیز هزینه پست رایگان است.

 

قیمت لارجر باکس طلایی
وکیوم ساده ۵۰ هزار تومان

 

قیمت لارجر باکس طلایی
وکیوم با قدرت توانبخشی بالاتر ۷۰ هزار تومان

پکیج لارجر باکس طلایی
دستگاه لارجر باکس معمولی ۶۰ هزار تومان

 

خرید لارجر باکس طلایی
دستگاه لارجر باکس با کیفیت خوب ۹۹ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس با جعبه مقوایی و دستگاه اصلی ۱۲۹ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس طلایی جعبه مقوایی ۱۵۹ هزار تومان
دستگاه لارجر باکس اصل اسپانیا با جعبه چوبی ۱۷۹ هزار تومان
و دستگاه لارجر باکس طلایی ۲۰۱۵ که به صورت کامل ترین پکیج موجود عرضه شده است ۲۲۹ هزار تومان.

 

محتویات درون پکیج اورجینال طلایی

لارجر باکس طلایی

 

بارکد خوان موبایل جهت تشخیص اصل بودن کالا

خرید لارجر باکس طلایی

 

برچسب اطمینان VOID

 

خرید لارجر باکس طلایی

بسیاری از دوستان درباره پکیج لارجر باکس طلایی اصلی سوال پرسیده اند که دقیقا در این پکیج چه چیزهایی باید باشد و از کجا می توان پکیج اصلی را از پکیج های تقلبی تشخیص داد؟
در زیر به برخی از مشخصات محصولات اصلی لارجر باکس اشاره می کنیم:
اولین خصوصیت پکیج طلایی اصلی این است که محتویات ان درون یک پک چوبی قرار گرفته که اسم محصول بروی چوب حک شده است. دقت نمایید که عرض کردیم اسم حتما باید حک شده باشد نه اینکه به صورت برچسب قرار گرفته باشد.
دومین خصوصیت لارجر باکس طلایی این است که به همراه ان شناسنامه اصالت کالا نیز برای مشتری ارسال خواهد شد.
سومین خصوصیت محصولات اصلی لارجر باکس در دارا بودن برچسب VIOD می باشد که دارای اسکن توسط موبایل است.
قیمت لارجر باکس طلایی اصلی معمولا از تمامی مدل های موجود در بازار گران تر بوده و این نیز به واسطه کیفیت ان می باشد.
پکیج لارجر باکس طلایی دارای یک سال گارانتی معتبر بوده که در هنگام خرید برای مشتری ارسال می گردد.
تنها در بسته های اورجینال یک دستگاه جلک رولر اصلی قرار گرفته است که به عنوان مکمل می تواند در اثر بخشی سریع بسیار موثر باشد.
تنها در پکیج های اصلی یک کلاهک دو منظوره و تسمه و باند اضافی یافت می شود.
شما می توانید جهت خرید لارجر باکس طلایی همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را به صورت تلفنی ثبت نمایید.
دقت نمایید که قیمت لارجر باکس اصلی تنها ۲۲۰ هزار تومان است و حتما برای تهیه ان از فروشگاه های مجاز اقدام به رخید نمایید. فروشگاه های فاقد مجوز های قانونی معمولا کالاهای بدون گارانتی و بی کیفیت را عرضه می کنند که می تواند استفاده از انها سلامت شما را به خطر اندازد.

پکیج لارجر باکس طلایی

 

دقت نمایید ممکن است محصولات متفرقه ارزان تر باشند اما مطمئن باشید هیچ گاه ان اثر بخشی واقعی که از یک لار جر باکس اصلی می توان مشاهده کرد از انها نمی توان توقع داشت. در ضمن شما با استفاده از دستگاه های متفرقه امکان ایجاد عوارض مختلف را برای خود ایجاد خواهید کرد و ممکن است نه تنها هیچگونه تفاوتی در اندازه آلت خود مشاهده نکنید بلکه آنرا دچار عوارض جبران ناپذیری نیز نمایید.
همانطور که اعلام کردیم تنوع کالا در تهران طب بالا بوده و شما می توانید بر اساس بودجهع خود اقدام به خرید کالای مورد نظرتان نمایید .اما در مورد پکیج طلایی باید خدمتتان عرض کنیم که اگر به دنبال اثر بخشی سریع در اندازه و قطر آلت تناسلی خود هستید تنها پیشنهاد ما استفاده از این محصول است.به همراه پکیج طلایی موارد زیر برایتان ارسال خواهد شد:
۱-یک دستگاه ۵ تکه اصل
۲-دیسکت راهنمای استفاده از دستگاه
۳-یک عطر ویژه
۴-ژل تاخیری اصلی سیملکس
۵-داروی تاخیری اصلی استرانگ من
۷-دستگاه جلک رولر
۸-شناسنامه اصالت کالا
۹-گارانتی یک ساله معتبر و برچسب اطمینان کالا

لارجر باکس طلایی
شما با خرید لارجر باکس طلایی می توانید هم از خدمات گارانتی و بعد از ان از خدمات پس از فروش نیز استفاده نمایید. واقعا ارزشش را دارد که کمی بیشتر هزینه کنید و به جای تهیه دستگاه های تقلبی و بی کیفیت محصولی اصل و با کیفیت را خرید نمایید.
قیمت لارجر باکس طلایی در حال حاضر ۲۲۰ هزار تومان می باشد و هزینه ارسال آن نیز به صورت رایگان است. عزیزان تهرانی می توانند در کمتری از چند ساعت محصول خود را درب منزل و یا هر کجای دیگر تحویل بگیرند و برای شهرستان نیز بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت زمان می برد تا محصول به دستشان برسد. هزینه ارسال به شهرستان نیز رایگان خواهد بود.
لارجر باکس طلایی ارائه شده توسط ما دارای تاییدیه های CE اروپایی بوده و همچنینی دارای گواهی ISO9001 که نشانه کیفیت محصول است می باشد.

 

قیمت لارجر باکس

 

+ نوشته شده در  شنبه سیزدهم دی 1393ساعت 11:18  توسط عناوین  |  نظر بدهید

رنگی ترین روزهای زندگی

خرید اینترنتی دستگاه لارجر باکس اصل اسپانیایی-۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱

 

 

یکی از معدود شرکت های دارای مجوز که اقدام به ارائه کالاهای ۱۰۰% اورجینال در زمینه لوازم آقایان و بانوان نموده است اذرخش گستر ماندگار است.ما با دارا بودن تجربه ۵ ساله در این زمینه و دارا بودن بیش از ۱۰ نمایندیگی در سراسر ایران همه روز ه اماده ارائه خدمات به هموطنان عزیزمان در سراسر کشور می باشیم.محصولات ارائه شده توسط ما با نام لارجر باکس اصل بوده و دارای تمامی گواهینامه های استاندارد اروپایی و بهداشتی می باشد.
تهران طب محصول لارجر باکس اصلی ۲۰۱۵ را با دارا بودن گواهینامه کفیت ISO9001 و همچنین تاییدیه اروپایی CE به شما عزیزان ارائه می دهد.محصول فوق را سعی کنید اگر واقعا می خواهید استفاده کنید حتما به صورت کاملا اورجینال و اصلی تهیه نمایید چرا که کاللاهای تقلبی نه تنها هیچگونه اثر بخشی نداشته بلکه برای شما عوارض ناگواری را به همراه خواهند داشت.همین الان می توانید برای خرید لارجر باکس اصل با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته ودرخواست خود را به همکاران ما اعلام نمایید.
کلیه سفارشات مربوط به تهران در عرض کمتر از چند ساعت و به صورت پیک رایگان ارسال خواهند شد و سفارشات شهرستان نیز بین ۲۴ تا ۴۸ ساعت به صورت پستی و رایگان ارسال می گردد.بهتر است قبل از اینکه اقدام به خرید اینترنتی لارجر باکس نمایید شما را با چند مشخصه دستگاه های اصلی آشنا سازیم تا در نهایت بتوانید بهترین و با کیفیت ترین دستگاه را تهیه و استفاده نمایید.
دستگاه های اصلی همگی ساخت اسپانیا بوده و در پکیج های چوبی ارائه می شوند.نام دستگاه به صورت حک شده بروی چوب قرار گرفته و برخلاف دستگاه های تقلبی که تنها یک بر چسب بروی چوب می زنند نمی باشد.

 

لارجر باکس اصل
شما با خرید لارجر باکس اورجینال همراه ان باید یک شناسنامه اصالت کالا و یک برچسب اطمینان VOIDنیز دریافت نمایید.
شما با خرید لارجرباکس اصلی همراه آن برگه گارانتی ۱ ساله معتبری را نیز دریافت خواهید کرد.این در صورتی است که هیچ کدام از محصولات تقلبی دارای چنین برگه ای نیستند.
شما تنها با خرید دستگاه لارجر باکس اصلی است که همراه ان دو کلاهک دو منظوره و تسمه و باند اضافی دریافت خواهید کرد.
اگر شما نیز از کوتاهی الت خود رنج می برید و اگر دوست دارید تا هم طول و هم قطر آلت خود را از چیزی که الان است بزرگ تر و کلفت تر نمایید ما به شما پیشنهاد می کنیم حتما به فکر تهیه یک لارجر باکس اصل برای خود باشید. دقت کنید گفتیم اصل نه محصولات متفرقه که اغلب با قیمت های بسیار ارزان و گول زننده در حال فروش هستند.شما به راستی از یک لار جرباکس چه می خواهید؟ غیر از این است که دوست دارید در ازای هزینه ای که انجام می دهید و وقتی که برای این کار می گذارید اثر بخشی لازم را دریافت نمایید.هیچ گاه از محصولات ارزان و بدون شناسنامه اصالت کالا نمی توان توقع معجزه داشت.ما در سایت خود محصولات کاملا اورجینال و همراه با گارانتی معتبر را عرضه می کنیم.

لارجر باکس اصل

خرید لارجر باکس اصل
شما می توانید جهت خرید پستی لارجر باکس همین الان با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و درخواست خود را از طریق تماس تلفنی ثبت نمایید. همچنین اگر نیاز به مشاوره و سوالات پیش از خرید می باشید نیز با همین شماره که اعلام کردیم می توانید در تماس باشید.
تنها با خرید لارجر باکس اصل است که شاهد اثر بخشی هم در طول الت و هم در قطر ان خواهید بود.شاخص ترین محصولی که در این زمینه ارائه شده است به صورت یک پکیج کامل که دارای متعلقات زیر می باشد برایتان هر زمان که بخواهید ارسال خواهد شد:
اول اینکه دستگاه فوق دارای یک پکیج چوبی بوده که نام دستگاه به صورت حک شده بروی آن می باشد این در حالی است که دستگاه های تقلبی تنها یک برچسب پلاستیکی بروی بسته قرار گرفته است.
با خرید دستگاه لارجر باکس اورجینال شما یک دستگاه جلک رولر که به عنوان مکمل می باشد را دریافت خواهید کرد و این دستگاه کمک خواهد کرد تا زودتر و سریع تر به هدف دست یابید.
تنها با خرید لارجرباکس اورجینال برای شما شناسنامه اصالت کالا به همراه برچسب پلمب VOIDارسال خواهد شد.

خرید لارجر باکس
درون پکیج ۲۰۱۵ که کامل ترین و در حال حاضر مجهز ترین پکیج می باشد یک ژل تاخیری سیملیکس نیز برایتان ارسال می گردد.
شما با تهیه لارجر باکس اصلی یک عطر ویژه که به صورت مخصصو بوده نیز دریافت خواهید کرد.
دستگاه اصلی دارای ۵ مگنت بوده که درون جعبه برایتان قرار گرفته است.
دستگاه اصلی دارای داروی تاخیری استرانگ من نیز می باشد.
هنگام خرید پستی لارجر باکس برای شما برگه گارانتی معتبر ۱ ساله نیز ارسال خواهد شد.

خرید دستگاه لارجر باکس
در زیر نیز می توانید سایر محصولات ما را مشاهده نمایید. پیشنهاد م یکنیم اگر در این زمینه نیاز به شماوره دارید حتما با شماره تلفن ۰۹۳۹۰۹۹۸۷۱۱ تماس گرفته و سوالات خود و نحوه ارسال کالا را از همکاران ما بپرسید.متاسفانه در اکثر سایت های همکار شاهد هستیم که کالاهای تقلبی را با نام لارجر باکس طلایی و اصلی در حال فروش می باشند.دقت نمایید اگر به تمام نکاتی که خدمتتان عرض کردیم توجه نمایید در نهایت می توانید نسبت به تهیه یک کالای اصل خوش بین باشید.هیچ گاه به خاطر چند هزار تومان ارزان تر چشم خود را بروی سلامتیتان نبندید.
محصولات اصلی نه تنها باعث افزایش چشم گسر در طول و قطر الت تناسلی شما خواهند شد بلکه می توانند در درمان زود انزالی شما نیز بسیار کمک کرده و برای شما افزایش میل جنسی را به ارمغان بیاورند.چیزی که هیچگاه نمی توان از یک دستگاه تقلبی و متفرقه انتظار داشت. تنها چیزی که شما از دستگاه های تقلبی به دست خواهید اورد عوارض ناگواری است که با استفاده از آنها کسب خواهید کرد.

 





:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 19 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: